GetResponse – mocny globalny gracz, polska wersja językowa
0 - ocena użytkowników
Ocena
Aweber i Getresponse są jak Coca-cola i Pepsi. Niby podobne, ale mają swoich zdecydowanych zwolenników. Dużą zaletą GetResponse jest nowoczesny, przejrzysty panel oraz dbanie o polskich użytkowników.
Świetny, oraz inny niż Aweber
GetResponse i Aweber są światowymi liderami, nie ma co do tego dwóch zdań. O ile Aweber jest mocnym kanonem, rozwiązaniem idealnym dla użytkowników, którzy cenią sobie prostotę, wydajność i ergonomię, to GetResponse będzie idealne dla tych którzy poszukują bogactwa funkcjonalności, nowoczesnej nawigacji, a wszystkiego tego po polsku.
Zalety
Niezliczona ilość template’ów, kreator langing page’ów
GetReposponse będzie rajem dla tych, którzy potrzebują dużej liczby profesjonalnych wzorów e-maili i często przygotowują dedykowane strony sprzedażowe. Jeżeli nawet żadne z przygotowanych wariantów nie przypadnie ci do gustu, możesz sam skorzystać z wygodnych kreatorów i metodą “przeciągnij i upuść” sam stworzyć własny, unikalny template.
Bazy wiedzy, webinary, doskonały support
Podobnie jak w przypadku Aweber, również GetResponse dopieszcza bardzo swoich użytkowników od strony materiałów edukacyjnych. Wysokiej jakości treści: teksty, audio-video są dostępne również w języku polskim.
Łatwy import kontaktów
Większość autoresponderów zawiera narzędzia do importu kontaktów z wielu formatów. Ale trzeba przyznać, że GetResponse wyróżnia się tutaj na tle konkurencji. Największa szansa udanego importu kontaktów z “dziwnego” formatu jest w przypadku tego właśnie autorespondera.
Polska strona, materiały, polskie faktury
Polskie wersje językowe to wielka przewaga GetResponse nad swoim wielkim, globalnym rywalem Aweber. Poza materiałami edukacyjnymi, samą stroną www, również spółka – operator działa na rynku polskim, tym samym dostaniemy od niego “polskie” faktury z VAT do normalnego odliczenia.
Wady
Trudno wskazać coś konkretnego, co byłoby jakąś wielką wadą tego autorespondera. Pewne braki w ofercie w porównaniu do innych (wybranych) produktów konkurencji są naturalną sprawą na rynku na którym działa wiele podmiotów, a każdy chce i potrzebuje się przecież jakoś wyróżnić
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy!