Aweber – najczęściej rekomendowany globalny autoresponder
Aweber jest światowym liderem e-mail marketingu. Na wielu rynkach autoresponder znaczy Aweber. Autorespondery.pl rekomendują swoim użytkownikom rozwiązania Aweber.
000000 - ocena użytkowników
Ocena
Światowy lider, który swoje uznanie zdobył jakością i intuicyjnością rozwiązania. Dla wielu fachowców z dziedziny e-mail marketingu na świecie autoresponder znaczy Aweber. Wzorzec.
Mercedes wśród autoresponderów
Aweber to taki mercedes wśród autoresponderów – może nie przesadza z ilością features, ale łatwo się z niego korzysta i zawsze działa. Stąd na wielu rynkach autoresponder znaczy Aweber.
Zalety
Autoresponder
Przewaga Aweber tkwi właśnie w funkcjach czystego autorespondera. W zasadzie cały sens e-mail marketingu sprowadza się do tego, aby dostarczać automatycznie klientom spersonalizowane wiadomości we właściwym czasie. Takie, wyjątkowo ważne funkcjonalności jak wysyłka wiadomości do klienta, który zapisał się na naszą listę mailingową, i ew. wysyłka kolejnych follow upów jest w Aweber realizowane na najwyższym poziomie funkcjonalności i co najważniejsze wygody. Wszystko to raz ustawione dzieje się samo, tym samym ty możesz zająć się innymi, mniej automatycznymi aspektami marketingu online.
Aweber umożliwia ci przygotowanie gotowych e-maili do wysyłki swoim klientom na różnych etapach ich obsługi. Do tego możesz wykorzystać ponad 150 gotowych template’ów.
Na poziomie funkcji autorespondera Aweber nie ma sobie równych.
Bazy wiedzy, webinary, doskonały support
Jeśli jesteś początkującym e-mail marketerem, szybko zauważysz jak wiele cennej wiedzy masz udostępnionej przez Aweber. A jeśli już wiesz dużo na temat również powinieneś znacznie skorzystać. Informacje dostępne do użytkowników Aweber są na wysokim poziomie i bardzo aktualne.
Wsparcie ze strony serwisu jest wręcz legendarne, mimo że generalnie poziom dopieszczenia wiedzowego przez autorespondery jest bardzo wysoki.
Integracja
Autoresponder sam w sobie jest wyjątkowo przydatnym, skutecznym rozwiązanie, ale jego wykorzystanie znacznie wzrasta jeśli możesz go łatwo zintegrować z innymi serwisami, czy narzędziami. Funkcjonalność Awebera daje możliwość łatwej integracji ze stroną www, Facebookiem i generalnie mediami społecznościowymi.
Aweber umożliwia także łatwą integrację w systemami CRM – np. Zendeskiem, czy Sales Force.
Możesz także łatwo zintegrować się z aplikacjami sklepowymi, takimi jak shopify, czy bigcommerce. A jeśli potrzebujesz czegoś jeszcze bardziej szytego na miarę możesz się zwrócić do Awebera i poprosić jego inżynierów o pomoc przy integracji z czymś niestandardowym. W tym celu serwis prowadzi swój dział Aweber Labs.
Raporty
Używając Awebera masz łatwy dostęp do bardzo bogatych raportów swojej działalności email marketingowej. Mowa jest zresztą nie tylko o danych, ale też ich łatwej czytelnej prezentacji (wygodny dashboard, wykresy) oraz analityce, która pozwoli ci wyciągać sedno z raportowania – wnioski do zastosowania w celu poprawy wyników kampanii.
Wady
Brak polskiej wersji językowej
Wadą z punktu widzenia polskiego użytkownika będzie brak polskiej wersji językowej. Ale biorąc pod uwagę status angielskiego w dzisiejszym marketingu (nie tylko internetowym) , który brzmi MUST SPEAK 😉 i uniwersalność wielu pojęć e-mail marketingu brak polskiej wersji nie powinien być tak uciążliwy.
Brak wersji mobilnej
Nic dodać, nic ująć po prostu jej nie. Oczywiście uciążliwość tej funkcjonalności zależy od osobistych preferencji, chociaż generalnie praca nad newsletterami i innymi elementami e-mail marketingu najczęściej wymaga większych urządzeń i ich ekranów.
Brak komentarzy